ГЛОБАЛИЗАЦИЯ


Глобализация

Да създадеш нещо качествено и да създадеш бързо продаващ се и експанзионистичен продукт са две различни неща, които често водят в различни посоки. Глобализацията толерира и двата процеса, но симпатиите ѝ очевидно са към бързите продажби. И това е огромният риск в иначе плашещия термин ГЛОБАЛИЗАЦИЯ.
Единствената любопитна подробност е, че ГЛОБАЛИЗАЦИЯТА е функция на потребителя. И големият въпрос е – дали наистина съществува реална субективност (или по-добре казано личностност), или самите ние ще се окажем жертви на глобализацията като заложници на собственото си его…

Стефан Пеев

Начало

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s