КАНАЛИ ЗА КОМУНИКАЦИЯ


Куче

На почти равни интервали от време съм притиснат от телевизионния екран от рекламни послания. Вече прекрасно знам какви памперси ми трябват, как да изчистя червилото от дрехите си, каква спирала да използвам. Практическата полезност на тези съвети е огромна. Интелектуалната им безполезност обаче е още по-голяма. И когато загася телевизора, чувствам, че съм бил никъде. Не аз съм общувал с това, което гледам на екрана, а ТО е прониквало непрестанно в мен, просмуквало се е през кожата ми, за да завладее всяка фибра на моето тяло.
Само ако можех подобно на куче излязло от вода да се изтръскам от телевизионната реклама…

Стефан Пеев
Вашият коментар

